Buraya ilk defa post açıyorum deneyimli başına gelen Annelerden yardım istiyorum artık çok üzülüyorum. Bebeğim 11 aylıkken emeklemeye başladı geç emekledi ama emeklemeden önce sıralama filan yapıyordu. Şuan 14 aylık korumacı anne ve babayız çünkü iki defa ateşli havaleme geçirdi çok korktuk o yüzden sürekli tetikteyiz ne kadar yapmamaya çalışsakta kendimize engel olamıyoruz. Asıl meseleye gelecek olursam canım anneler bebeğim çok korkuyor ebemiz beline eşarp dola yürüt dedi denedim ama üç dört adım atıyor sonra bana geri yapışıyor çok hevesli. Tek derdi ya ben karşında olacam uzaktan yürüyerek geliyor ya da elinden tutacağım bu şekilde. Artık yürüsün kendisi bağımsız her odayı dolaşsın istiyorum bana akıl verin. Hiçbir sağlık sorunu yok doktora götürdük sadece korkak cesaret yok bizim yüzümüzden korumacı olduğumuz için birazcık uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin. Şimdiden teşekkürler.