Aysenur58 Hanımlar merhaba. Oioi markasının puzzle silikon tabağını kullananlar varmı memnun musunuz.
GiybetReis Aysenur58 tabağa boşa para vermeyin. Durumum iyi nereye harcayacagımı şaşırıyorum derseniz verin . 😅 zaten ek gıda başlangıcından kısa bi süre sonra tabak merasimi bitecek mama sandalyesinin üstünden yiyecek.
iyilik80 Aysenur58 aldim .kullandigim elimin parmagini gecmez. Gereksiz masraf. Bir ise yaradigi yok duruyor oyle.bosuna vermeyin paranizi
Kevser2022 Turna-9 bende çok pahalı buluyorum ama hoşuma gitmiyorda degil😅 farklı alıcam ek gıda döneminde aşırı pahalı
Deletedmom5284 Turna-9 bence şuan aşırı pahalı ben geçen sene %50 indirimliyken çok uyguna almıştım şuan bu paraya asla almazdım
Sedaekrem Kevser2022 aslında sabotlemıyor sanırım o tabaklar cok da gereksız degıl eger bebegınızın onunw katacaksanız blw tesvık amaclıdabolabılır kalsırıo atamazlar belkı
Turna-9 Deletedmom5284 profil fotoğrafınız yüzünden öyle bi kahkaha attım ki çocuğum uyandı 😂😂😂😂😂 bu nedir yaaa
Mrs_tarimm İndirimdeyken almıştım yeni yeni kullanmaya başladım meyve püresi ve yoğurt verdiğim zaman kullanıyorum
Rdn Aysenur58 ben hiç memnun değilim bi kere tabağın kenarlark çok Zor temizleniyor vakumu falan güzel ama temizlik zor
CeylinEkim Aysenur58 valla ben alan birisi olarak çok kullanamadım desem yeridir bence gereksiz ama çok cezbedici
Eminos Aysenur58 2 oglum var kasik harici bisey almadım dolapta birsuru kase var cam porselen daha saglikli geliyor bana