Minikoglusumatlas gaz kolik bebek olabilir benım ikizimin bi oyleydı hiçbirşey fayda etmıyor neler yapmadık neler almadık hiç bir damla etkimetmıyor tabiki doktor gaz kolik teşhisi koyarsa 7ayına kadar rutın cektık şükür bitti o günler ama yınede hafifletmek için sıcak havlu bebegı yapmayacak sekılde suya sokup karın kısmını bekletebilir si nız bionta damla var onu kullanın zeytinyağ masajı ayaklarına sıcak çorap gıydırın genelde gece vurur yatakda bile kıvranırken uyurken rahatsız eder ve aglama saati geldımı hiç susmaz o sancı vurur maalesef çok yıpratıcı zaman ama geçecek sabırlı olun meme reddi de yaşayabilirsiniz benı erken bıraktı bebeğim o yüzden bende sağarak versin yıne sütümü sizlerde de öyle yapabilirsiniz meme de kıvranıyor meme yle kavga halinde hırcın oluyorsa kendini zorluyor da ondandır ve doktorunuz dan bagırsak röntgenı ısteyın bagırsakları gaz olup olmadıgı belli olur ona göre yol izlersiniz gecmıs olsun