Kızlar saçımı başımı yolucam artık katlanamıyorm bi cocuk sürekli ağlar mı ya hep ağlıyor hep ağlıyor artık tahammülüm hiç kalmadı , parka götürüyorm asla oynamıyor bütün parkı baştan sona koşuyoruz evde dağıtılmadık bir yer bırakmıyor asla normal bir oynaması yok ve hiç susmuyor herseye ağlıyor . Anne baba dıyor mesela benı sevıyomsn diyorm sevıyom diyo dayısının ismini filan söylüyor ın ın gidelm yanı arabayla gıdelm baba gelıyoo filan bunları söyluyor ama herseyı konusup anlatamıyor acaba ondan mı dıyorm, doğdu doğalı böyle ağlaması bitmiyor, istediği hersey hemen olucak, her gören Allah sabır versın diyor yanı görür görmez asiliği bellı oluyor