Kızlar bebeğimde reflü çıktı şuan 2 aylığız 1,5 aylıkken öıktı reflü yatağı kullanıyoruz. Gaviscon verdi dr sabah 1 akşam 1 şase sütüne katıp veriyoruz. 3 hafta kullanın sonra 1 e düşürelim dedi. Kabızlık yaptı lanet ilaç birde sütüne zeytinyağı koyuyoruz 1 çay kaşığı sabah akşam dr önerisi ile. Ama geçmiyor gece zaten genzi dolu bugünde süt içtikten 45 dk dahi geçse hafifte olsa çıkarıyor alt değiştirirken zaten işlem uzun sürerse genzine geliyor. Bugünde artık şapırdatma sesi yapıyor genzi dolu yatağına koysam sallayamıyorum kusuyor uyutamıyırum. Kucağımda omuzda gaz çıkarma pozisyonunu çok seviyor. Ondada kusuyor haliyle karnına baskıdan. Araba pusetine koyuyorum olmuyor kalça çıkıklığımızda var çift bez takıyoruz dik durmayı bebeğim sevmiyor sıkılıyor bir süre sonra siz ne yaptınıx geçmesi için bunalıma girdim genzi dolu çocuğun ha ciğerlerine baktı dr birşey yok reflüsü var dedi. Bir sütü daha hazmedemeden diğer süt zamanj geliyor. Uykuda bile hırlıyor çok keyifsiziz. Reflüsü olanlar ne yaptı nasıl geçirdiniz