Seher52 Hanımlar merhaba. Bebeğim yarın. 6 aylık olacak. 2 numara mamaya ne zaman geçmem lazım yarın mı yoksa 6.ayı bitince mi. Doktora gittik ama sormayı unuttum. 🙂