33 gün önce normal doğum yaptım kesi oldu 3 tane dikişim vardı geçen hafta dikişlerim düştü herhangi bir sorunum yoktu dün kontrol etmek için baktım kesi yapılan yer birlesmemis ayrık duruyor iç dikişlerim ne alemde hiç anlayamadım benim gibi bir durum yaşayan var mı doktora gideceğim ama gidene kadar içim içimi yiyecek