Bellatrix Kızlar sütü unuttum yanlışlıkla fazla ısındı el yakacak kadar nerdeyse bu sütü verebilir miyim ziyan mı oldu
ipekk05 Bellatrix ben çok ısındığında hemen soğuk suya koyuyodum biberonu ılıyınca veriyorum bi sorun olmuyor
Aloneeee Bellatrix kız niye ziyan olsun. Bekle biraz soğusun ver 😂 ya da çabuk soğusun istiyorsan soğuk suya oturt biberonu hemen soğur ztn
Bellatrix Aloneeee Ya baya ısınmış nerdeyse eli yakacak kadar vitamini vs öldü gibi düşündüm üzüldüm şimdi de bebeğim uyuyo uyanınca vercem inşallah
Aloneeee Bellatrix bişey olmaz. Şöyle düşün ılık olsa bile içirene kdr ztn soğuyor illaki bozuluyor mu? Hayır tabi bekle biraz dediğim gibi ya da akan çeşmenin altına tut ya da suya koy biberonu İçin rahat olsun bişey olmaz
Bellatrix Aloneeee Yok kaynamadı tabi benmari usulü ısındı ama ocağın altı açık kalmış onu fatketmemişim çok ısındı dediğim gibi