Pelinurl 2,5 aylık bebeğim ama maalesef sütüm yetmiyor. Arttırmak için ne yapmalıyım. Bol su içiyorum karpuz yemekten artık midem kalktı ama bebeğimi doyuramıyorum.
Ummomerr Pelinurl stres yapmamam lazım Bir de uykun çok güzel alman gerekiyor bulgur pilavı çok süt yapıyor diyorlar ama ben de pek bir işe yaramamıştı ben de 4 aylıkken kestim
Davuteren Pelinurl bende öyle düşünüyordum hatta mama destekli devam ettim ama yettiğini doktor kontrolünde anladım kilo alışı çok iyiydi incir ye bide ebebekte malt var ondan al istersen ama en iyis kafa rahatlığı
Akinbebek Pelinurl dilruba hanımı bir arastırın sosyal medyadan emzirme danışmanı . Mesajlara da dönüyor . Kendi ürettiği çayı ve tableti var . Ben kullanıyorum sütüm artmaya basşladı . Sizde bi bakın isterseniz
Lykiavvv Pelinurl bende aynı durumdayım ve mama veriyorum günde 3 defa olmak üzere ardından da emziriyorum yine memede uyuyor
Pelinurl Lykiavvv Davuteren oda nasip olmuyor maalesef. Yok benim bebeğim doymuyor göğüslerim boş yani gözlemliyorum
Davuteren Pelinurl göğüslerin boş değildir bana da öyle geliyordu herkes akıyor benim sütüm derdi benimkinde hiç akma olmadı elimle kontrol ettiğimde bom boş gibiydi bide sık sık emzirin gündüz özellikle bol bol emzirin o emdikçe geliyor
Yasem12 Pelinurl tane kimyon çayı çok gzuel süt yapıyor tahin pekmez bulgur pilavı soğan kasar peyniri yumurta bol su dereotunu suda kaynatip suyunu icebilirsin tarçını kaynatıp icebilirsin hem sütun tadını guzellestiriyo hem süt yapiyo ben bunlarla beslendim hep çok şükür güzel de arttı
Mefeylmaz Pelinurl rezene ile ısırgan otu çayıni için çok iyi süt yapıyor ve bol bol su armut da iyi geliyor pekmezle bulamaç ta iyi geliyor
Deletedmom_123 Sütünüzün yetmediğini nerden düşünüyorsunuz? Kilo alımı mı az çişli bez sayısı nasıl? Benim göğüslerimde de dolu dolu değil hatta sıcaklardan çişli bez sayısı da azaldı doktora gittim ve mamaya başlama gayet normal dedi
Pelinurl Deletedmom_123 emiyo emiyo ama ağzına gitmeyince ağlıyo sonunda tesellisi düşüp uyuyor sonrasında uyanıyor ağlıyo mamayı yiyince susup uyuyo
kirmizibalikgolde Pelinurl Üzülmene gerek yok kardeşim. bazen olmayınca olmuyor. Ben de doğduğundan beri mama ve meme olarak ilerledim sadece 4 ay emzirdim. O da mama takviyeli . üzülecek bir şey yok .Her bebek emecek diye de bir şey yok rahat olun .Ben de ne vitaminler ne Damlalar ne yiyecekler denedim ama olmadı işte
Rumeysa28 Pelinurl bol kısır yap yeşillikli yanında şekerli çay iç kuru kayısı ye üstüne bol su iç baklava ye