PembePelikan Bebegim_97 ne mutlu sana :) bende doğumdan sonra sancı çekmedim hiçbir adetimde çok şükür, önceleri yatağa düşerdim Sancıdan
sevgiicaliss_ Bebegim_97 ben doğumdan önce biraz çekerdim doğumdan sonra da hemen oldum ilk adetim felaket sancılı geçti
Rumeysa28 Bebegim_97 bende doğum yapana kadar adetlerim sıfır sancı ile olurdu doğumdan sonra ilk gün ölüyorum ağrıdan
Asya2812 Bende sezeryan olmama rağmen doğumdan sonra sıfır acı önceden serum yiyip yatakta geçerdi ilk günlerim sancıdan