Defnebru Merhaba kızlar ben Gebze barış mahallesinde oturuyorum 2 yaşın da kızım var buraya gelin geldim çevremde hiç yaşıtım arkadaşım yok kızımın da yok bize arkadaşlık etmek isteyen varsa seviniriz☺️
Damlaebrardmr Defnebru karşı mahalleniz Tatlıkuyu da oturuyorum kızına arkadaş kızım var ama daha 1 aylık 🤣🤭🤭🌸
Esleminnnannesi Defnebru bende Gebze merkezdeyim 3 yaşında bir kızım var isterseniz tanistiralim kızları
Esleminnnannesi Defnebru bir yer belirleyelim orda oynasınlar benim kızım oynamayı konuşmayı çok sever