Zeynep0808 benim bebeğim 3 aylık olacak mamayla besleniyor yaklaşık 1 aydır. önceleri sürekli aynı saatte yapardı her gün çok rahattı 2. Ay asilarindan sonra çocuk günde 4 5 kere yapmaya başladı 1 hafta sonra kabızlık ve şuan bı kabız bı normal çocukta ıkınma alışkanlığı kaldı sürekli ikinip duruyor kıpkırmızı ediyor kendini. O yüzden iki güne 1 mamasina 1 çay kaşığı zeytinyağı eklerim karnına günde 2 kez masaj bacak hareketleri yaparım en az 15 20 dakika yaparsa yapar güzelce üstüne uyur yapmazsa sakinleştirip uyuturum ama bu rutini bozmazsam en geç 3-6 saate yapar. Bu arada her gün yapmazsa çok huzursuzlanir muhtemelen mamadan dolayı. Sabah 1 akşam 1 zeytinyağı verip masaj üstü ılık banyo akşam da masaj üstü ılık banyo yaptırın ertesi güne yapar inşallah. Sağlıkla büyüsün ❤️