Balkiz1403 Hgizz anladım Allah razı olsun şuan fazlaca ön yargıyla gelicez oraya inşaallah düşündüğümüzden çok çok daha iyisiyle karşılaşırız. Birde Yüksekova da görev yapmak için dilekçe vericez orada ev konusu daha kolay halloluyormuş hakkımızda hayırlısı
Kybele Balkiz1403 canım sosyal yaşantı sıfır, öyle büyük umutlarla sakın gitme. Sosyal hayatın olursa eğer asker polis eşleriyle olur, öyle oturup kalkabileceğini 1-2 Cafe ancak var çarşıda, hepsi bu.
Balkiz1403 Kybele zaten kendimi ona hazırladım açıkcası Allahım inşaallah bize ve bütün herkese sağ Salim gidip dönmeyi nasip etsin