kızlar bebeğim 6 aylık tadımlar yaptık hep buhar- çatal ve cam rende işlemi yaptım. Bugün sebze çorbası yaptım ama blendırda geçirdim sürekli değilde arada blendır la çorbalar yapsam sıkıntı olurmu sizce? yapıyo musunuz sizde. Tekrar belirtiyim blendırın bazı alışknlık zararını biliyorum sadece çorbalar için diyorum 🙏