Çıldırmak üzereyim 16 aylık oğlum kabız ve 10 günü geçti top gibi yapıyor ıkınarak. Almadığım şurup probiyotik yoğurt ağzına hiçbirşey sürmüyor. Okadar yoruldum ki artık nefes alamıyorum. Fitil koymak istemiyordum mecbur bırakıyor akşama yine yapmazsa lavman yapıcam düzgünce bi içse şurup çıkıcak ama ağzından öyle bir çıkartıyor ki zehir veriyorum sanki