edanur_dilek20
Mavininbiri
Büyüdükçe geçiyor rahaat olun
Ben karbonatlı su yapıp gazlı bexi parmagıma batırıp günde 1 2defa silerdim
3 aya gelince bişey kalmamıştı ve düzneli yapmazdım ama geçti
Yani her şeyde ilaç kullanmayın Allah rızası için çocuklara çok kötü ilaçlar gerçekten hiç tavsiye etmiyorum Allah’a hamdolsun ben ne hamileliğim benim doğumdan sonra ne bebeğim ne kendini ne bir ilaç ne de başka bir şey iğne hiçbir şey yapmadım benim açımdan çok faydalı oldu
Elimden geldikçe olan ufak tefek rahatsızlıkları da hep doğal şekilde halletmeye çalıştım oluruna bıraktım onun sağlığı aciliyeti söz konusu olmadığı sürece her şey zamanla çok kısa sürede geçti büyüdükçe geçti çünkü bu çocuğun vücudunda bazı belli başlı şeylere ihtiyacı var vücudu bu şekilde bakterileri alıp atmayı hastalanmaya iyileşmeyi öğreniyor zaten müdahale etmeye doğru bulmuyorum acillik olmadığı sürece