Hanımlar 3.5 aylık tatlı mı tatlı bi scottishimiz var 🌸 kardeşim sahiplenmiş ama bakamadığını görünce çok üzüldüm ve ben aldım . O an hiç düşünmeden aldım iyi bakılsın istedim. Ama şuan içim hiç rahat değil. Ha iyi ki almışım çok seviyoruz miamızı ama bakımına dair hiç bilgimiz yok araştırıyoruz okuyoruz birşeyler öğreniyoruz ama mamaya gelince tıkanıyoruz . Maması sağlığına yarasın severek yesin istiyoruz ama hangi mamayı alacağız bilmiyoruz bazı mamalar tüy döküyor bazıları tüylerini besliyor bazıları böbrek rahatsızlığına yol açıyormuş falan falan birsürü şey okudum . ( malesef aşırı pahalılar ). Ben hangi mamayı kullanmalıyım, ne kadar yedirmeliyim, mama kabını boşalttıkça doldurmalı mıyım? eğer böyle yaparsam aşırı yiyor günde 2 belki 3 kez doldurmam gerekiyor. Yaş mama ishal yapıyor diye duydum doğru mu . Arada bir yaş mama ver diyor besleyenler hangi zamanlarda vermeliyim ödül maması nedir o ne zaman verilmeli . Önerilerinizi tecrübelerinizi benimle paylaşın lütfen .. postumda sormuş olduğum herşeye yanıt alabilirmiyim bilmiyorum bi tanesi bile kar benim için 🌸 ha birde göz ve kulak temizliği için hangi losyonu alıyorsunuz siz . Kedi besleyen her anne görse keşke bu postu