Kızlar yuvarlak uçlu oluyo bu emzikler biliyosunuz. Bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum bibs kauçukla başladık sonra frigg. bebeğim çok sevdi başka emzik almadı. Şuan 6 aylık sürekli yenilemek maaliyetli olduğu için frigg silikona geçtik. Ama geçenlerde almanyada yaşayan kuzenim yuvarlak uçlu olduğu için diş yapısını bozabileceğini söyledi ilerde. Bilgisi olan var mı? Doktor kontrolünde soracağım unutmazsam. Şuan için başka emzik kabul etmiyo zararlı denirse naparım bilmiyorum