Annehilal Merhaba kızlar. Bebeğim ağlarken kendinden geciyor kasılıp kalıyor birkac saniye doktor bazı bebeklerde olabileceğini söyledi ama ağlıcagı zaman yine olucak die cok korkuyorum aynı durumu yasayan varmı ?😢
KEREM0000000 Annehilal kan değerlerine baktırın benim yeğenim öyleydi demir eksikliğine bağlandı kullanınca düzeldi
Annehilal KEREM0000000 aynı gün içinde iki farklı hastanede bakıldı temiz cıktı tomografi dahi cekildi oda temiz cıktı her ihtimale karşı ben yinede demir ilacı yazdırdım doktora ama tekrarlıcak die korkuyorum
Zynp35 Annehilal canm aglama krizinde kizim.nefessiz kalirdi ebe soylemisti yuzune ufke diye üfledim anda normale donmustu ama sen takip et yinede