Nisalev Merhaba arkadaşlar, 8 ay önce sezeryan Doğum yaptım. Dikiş yerim şişmiş kızarık duruyor sizce normalmi.
Nisosunannesi Nisalev baştan öyleyse sorun yok yeni olduysa bi doktora göster benim baştan beri öyle 18 ay olduk
gulsenkonakli Nisalev benim bazen şişiyor kızaroyor bazen normale dönüyor bazen kaşınıyor 1 sene geçti😊
Dunyamsensn2008 Nisalev Benimde öyle canım. Bende şunu merak etmişimdir şimdi ilk sezeryandan sonra ikincisini de aynı yerden mi kesiyorlar acaba varmı midir yasayan ikinci ameliyattan snra iz daha mı kalıcı yoksa gidiyor mi kafamda bi ton soru?🤔
Cansumerve Nisosunannesi 18 ayda hic azalma olmadimi kabariklikta her yerimi kabarik yoksa bazı yerleri mi
Nisosunannesi Cansumerve bazı yeri kabarık hayır düzelmedi hala biyeri kabarık geçecek bişey değil o yapıştırma kaynaklı