Leylasiva 3 ay 13 günlük bebeğim var sadece anne sütü veriyorum 4 gün oldu kaka yapmiyordu bugün yapmi koyu yeşil sümük gibi basina gelen var mi
guvendkyr1 Leylasiva Aynısı benim bebeğimde oldu neredeyse 6 gündür kaka yapmamıştı ve bu sabah yeşilimsi hafif cıvık yaptı. Bu iyi beslendiğini gösterirmiş ebe öyle demişti internetten de araştırdım
guvendkyr1 Leylasiva Çünkü anne sütü sindirimi çok kolay bir besin ve yarım saat içinde kendiliğinden çözünüp bağırsaklara geçermiş