Ek gıdaya gectigimizden beri bebeğim cok güzel yerdi kaşık görünce ağzını açardı vs yazlığa gittik yazlıkta kim gördüyse masallah ne güzel yiyo yok işte uslu bi cocuk gibi ağlamıyo yani anlamadım cocuk da uslu değil yani neyse İstanbula döndük döndügümüzden beri cocuk kaşığa kafasını cevirmeye basladı o iştahla ağzını açan cocuk gitti nazarmı değdi diye düsünmekten kendimi alamıyorum napcam şaştım ağladım resmen oturdum suan tam 7 aylık acaba dişmi çıkıyo da iştahsoz diyorum offf kızlar kafam karman corman