Selamlar bebeğim tam 12 aylık ve son 4 gündür istisnasız uykusunda ağlıyor çığlık çığlığa öyle böyle değil ama uyuyor da aynı zamanda ve bu ağlama saatlerce sürüyor dün gece 4 saatten fazla ağladı. Uyandırdık uyanınca hiçbir şey yok ne bir ağrı bir be bir sıkıntı gülüyor oynuyor ama uyuyacağı zaman çığlık çığlığa. Şaşırdık kaldık ne yapacağımızı bilemez haldeyiz resmen. Başına benzer bir şey gelen var mı acaba?