Mama vermek yanlış bir durum değil sütünü yeterli beslemiyorsa mamayı vermeye mecbursunuz bunda kendini kötü hissettirecek bir durum yok mamayla büyüyen bebekte herhangi bir gelişim geriliği falan olmuyor sadece mamayla büyüyen hiç anne sütünü almayan bebeklerde var bebeğinin sağlıgı için doktor mama diyorsa öyle olur bunda kötü hissetmeyin kafaya takmaya yer aramayın çıkın hava alın gezin içinizi karartmayın 😊