Kuzeymomss Kızlar bebeğim 3.5 aylık elimde lansinoh S biberon var sanırım tek deliği var. Bebeğim onu kullanabilir mi acaba?
deniz-95 Kuzeymomss onun başlıkları aya göre değil zaten. S, M ve L var. S yavaş akış. Çekmekte biraz zorlanacak ama alışacak. Ben M kullanıyordum 3 aylıktan beri.
Kuzeymomss deniz-95 hadi ya,bebeğim benim mememi baya hızlı çekiyor. Dondurulmuş süt ile vermiştim bir kere biberonu sevmedi, taze sağıp verdiğim de içer gibi oldu. Acaba yavaş akış olduğu için mi