18 saat aç kalıyor 6 saat yiyorsun ve ben 12 kg verdim bu sayede şekeride kesmiştim karbonhidratıda çok çok az almıştım ilk 3 4 gün açlıktan beynim zonkladı şekeri kestim diye baş ağrım mide kramplarım oldu sonra gerçekten açlık hissetmedim ödül olarak burger yemeye gittim ve yarısını yiyemedim şok oldum normalde iki tane kocaman burgeri yerdim