Geçen ay idrarda enfeksiyon çıktı ilaç verdi doktor ama bu sefer de kustu ilacı devam ederse kusmalar yatış dedi doktor 4 ay aşısı vardı geçen ay 6300 dü şimdi 6200 hiç almamış ama öyle ateşi flan yok halsizlik falan yok başına gelen moralim çok bozuldu