Selam güzel anneler;🙋🏻♀️
Sizlere bir şey danışmak istiyorum. Kizkardesim dolap uygulamasından bir tunik satın aldı.Tuniği satan kişi tuniğin 44 beden olduğunu,herhangi bir sorunun olmadığını belirtti.Dün ürün eline ulaştı kardeşimin üründe sorunlar olduğunu ve 46 bedenin geldiğini üzerinde tüyler vardı siyah bir tunikti ve kirliydi,koltuk altında yırtılmalar vardı bu şekilde yorum yaptı. Satan kişiye yorum yazdığımızda haberinin olmadığını belirtti. Şimdi sizlere soruyorum bu dolap uygulaması hakkında bilgisi olan var mı ? Biz nasıl bir yol izleyebiliriz geri iade hakkında? Şimdiden teşekkürler kızlar.☺🌹