Aynı sorun bizdede var 2,5 aylıkken başladı şuan 3 aylık hala aynı saldırıyor biberona anne sütü veriyorm sadece mamalarda denedim sütümü istemiyor acaba diye aynı onada. Aç olmasına rağmen zar zor ağlaya ağlaya kafasını sağa sola çevire çevire 1 ölçek yiyor 3 saatte bitirtiyorum 90 cc sütü 400 gram aldı 25 günde ilk 2 ay çok iyi aldı neden böyle olur ki yardımcı olursanız sevinirm bende