Hazal_170721 hansmomm benim bebeğimde kolikti hiçbir biberon fayda etmedi sadece avent biraz iyi geldi inşallah size iyi gelir
_anne29 hansmomm ben şu an avent kullanıyorum çok memnunum canım ama yanlış bilgilendirmek istemem her bebek farklı sonuçta. Aventi tercih etmemin sebebi hm anne memesi gibi zorlanmıyor hemde gaz da yapmıyor denildiği için
hansmomm Hazal_170721 muhakkak deneceyecğim inşallah iyi gelir ya çok yoruldum artık düzeldi mi sizin bebeğiniz kaçıncı aydan sonra düzelicek ya 🤦🏼♀️
hansmomm _anne29 bende anne memesine yakın olsun istiyorum açıkçası muhakkak deneyeceğim aventi. Lansinoh kullanıyordum ama kolik daha da gaz yaptı gibi hissediyorum
_anne29  https://www.anneysen.com/bebek-hazirliklari/makale/bebek-esyalari-ve-ihtiyaclari-8-gaz-yapmayan-biberon-modeli-hangisi-en-iyisi_11435 Buna bi bak istersen canım benim
Hazal_170721 hansmomm benim bebeğim 13 aylık ilk 3 ay çok kötüydü ama sonra kendiliğinden geçti nurse havyers ve sap simplex kullandık onlar çok iyi geldi bize bide ben rezene verdim 1 çay kaşığı sonra zamanla geçti
_anne29 hansmomm hepimiden razı olsun inşallah kuzum. Ama aventin antikolik yazan biberonunu al canım yanlış olmasın. Hem reflü kolik gaz kusma vs onlara da iyi geliyomuş araştırdım biraz 🥰
2014halime hansmomm kolik bebek olmasına rağmen biberonla besleme sonrası sorun yaşamadık hiç çok şükür ☺️
hansmomm Hazal_170721 bizde biogaia ve nurse h. Kullanıyoruz ama sanki her geçen gün daha da kötüye gidiyo dayanamıyorum resmen ya 🤦🏼♀️ O ağladıkça bende ağlıyorum rezeneyi nasıl verdiniz acaba