Merhaba güzel anneler. İki aylık bebeğim var yaklaşık bir buçuk aydır bebeğim kabız ne yaptıysam kabızlığını çözemedik fitil kullanıyoruz. En son bi yakınım bana çörekotunu önerdi. Herşeyi denedim bunuda deniyim dedm evet oldu hem süt artırmada hemde kabızlık ve gaz sorununu yavaş yavaş çözmeye başladık sizlerede önerim olsn istedim çok zor Bi durum olduğundan. Fakat Bi iki defa değil günlük tüketmeye çalışın yoğurt içinde yemeklerde boşta yiyeblrsnz suylada yutablrsnz deneyin bende etkili oldu inşallah sizdede olur 🥰