Merhaba anneler kızım yaşına yeni girdi. Benimde süt iznim bitti. 6 aydır kayınvalidem bakıyordu sağolsun. Şu zaman kreşe verin ben bakamam vs demiyor ama insanlık hali kendimce düşünüyorum ileride nolur diye. İşten çıkmayıda düşünmüyorum. Sizler ne zaman göndermeye başladınız. Zor oldumu 2 yaşın daha küçük olduğunu düşünüyorum ama sormak istedim 🤔