Mucizemsin21 Kızlar 2 koldan 1 bacaktan yaptılar yeni olduk geldik ateş olanlar oldumu olduysa aşıdan kaç saat sonra ve ne kadar süre oldu tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim😇
Elif3406 Mucizemsin21 ateş olmamıştı ama huzursuz olmasın diye ben calpol vermiştim o gün ağır aşılardı çünkü
Irmakprensesinannesi Mucizemsin21 umarım sadece aynı aksma rahat uyusun diye 1 tatlı kaşığı calpol verdim doktorum demişti şuan a kdr bisi olmadı sadece doktor nezle gibi yapabilir dedi 10 gün içinde şaşırmayın dedi şuan bisi yok
Irmakprensesinannesi Mucizemsin21 bilmiyorum doktorumuz öyle dedi ama bebekten bebeğe değişir belkide olmaz bilmiyoruz ki