Yer değişikliğindende olabilir , diş huzursuzlukları başlıyo bu dönemde hem o hemde 2 yaş sendromundan dolayı oluyor uyku gerilemeleri . Yani anlayacağınız bundan sonra bu şekilde olup geçiyor sonra yine ara ara yokluyor bu dönemler geçiş süreci benim bebeğimde böleydi şun 23 aylık uykuları düzenli tek uyku uyuyor ama dişi tuttumu yada sendroma girdimi ara ara huzursuz uyuyo vs. birde artık 2 uyku uyumamalı tek uykuya geçirmelisiniz vakti gelmiş