Günaydın sevgili anneler,
2 gündür bir problem yaşıyorum. Bebeğimin sanki iştahı pek kalmadı. 3 ay 18 günlük olduk. Emiyor ama 1-2 dk belki çok kuvvetli değil. Bende sağarak vermek istedim ama sağdığımda sütümün çok az olduğunu gördüm. Sanki en başlardaki gibi. Neden olmuş olabilir? Bu arada bebeğim açlıktan ağlamıyor hiç. Ben veriyorum ağzına. Ama gece rahat rahat bir şekilde içti sütü. Göğüslerim gece daha doluydu. Dün çişli bez sayısı dolu dolu olmasını sayarsam 4. Çok az. Eskiden 7-8 daha olurdu. Başına gelen var mı? Ne yapabilirim?