Gmze34 _anne29 buyuk biberonda icinde mama orani az oldugundan kapak kismina fazla sivi dolmadigi icin icmekte zorluk ceker bazen de hava yutar gaz olusur, doktor da soylemisti isterseniz kucuk boyla deneyin,yada antikolik kucuk boy onu alabilirsiniz
_anne29 Gmze34 tamam canım çok teşekkür ederim😍 çok hava yutuyor ve içerken köpük köpük oluyo demekki ondan
Gmze34 _anne29 rica ederim, mamayi da hazirlarken biberonun icinde karistirmayin büyük bardakta kasikla karistirin, biberona koyduktan sonra köpeklerini alin daha rahat edersiniz.
bidemir _anne29 3 Aydan itibaren 2 numara başlığa geçmeniz gerekiyor . İnternet üzerinde bir araştırın isterseniz 🌸
bidemir _anne29 eğer zorlanıyorsa geçebilirsiniz zaten her şekilde alacaksınız bir deneyin oğlunuza göre karar verin . Eğer iki numara rahat oluyorsa zorlanmıyorsa çok gelip genzine kaçmazsa devam edersiniz 🌸
bidemir bidemir ay kızdı demi 😀benim oğlum olunca herkesin oğlu var sanıyorum 😀sağlıkla büyüsün inşallah 🥰🥰