kaymakliekmekkadayifi sevindim bende bolc okuyorum. Teşekkür ederim😍🌸
Biz şuan şunlarla oynuyoruz.
-Waldorf ahşap set. Bayılıyor onlara
-Meyve sebze oyuncakları
-Dolunun kum su masasında sürekli su ile
-10lu kule
-4lü geometrik şekil geçirme
-vatuzlu yapışan dna yapımına benzeyen bi oyuncak var o
-basit tak cıkar puzzle
-kitaplar hayvanlar vs kalın olanları buldukça alıyorum yine de dişleyebiliyor.
Başka oyuncağımız yok bu kadar. Oyuncak yığını sevmiyorum. Az öz geliştirici olsun istiyorum . Bir de sürekli değiştiriyorum ay ay bu yaZdıklarımı.
(boya kalemlerini yediği için veremiyorum hala ara ara deniyorum. 2 kağıda 10 agzına sürüyor malesef. )
Çok uzun süredir bunlarla vakit geçiriyor. Şimdi yaz olduğu için dışarı çokça çıkıyoruz ama kış için daha orjinal ve geliştirici oyuncaklae arayışındayım. 2 yaş olacak. Sanırım ozaman cırtcırtlı vs kitap işimizi görür gibi.