kızlar 2 oğlum var dogduklarindan itibaren dalin kullandım arkadaş tavsiye üzerine ebebegin kendi şampuanı kullaniyoruz 2.3 aydır olmustur belki 2 oğlumda cildinde sivilceler cikiyor ve gecmiyor buyuk oglum 2 yaşında hep yara yapmış sivilcelerini ve çoğalmış alerji surubu falan kullandim gecmedi küçük oglum 6 aylık onunkiler biraz küçük ama gecmiyor acaba şampuan dan oluyormudur