SevgiSelim14 sebze ve et ağırlıklı besleniyorum özellikle yeşillik iyi süt yaptı bende. Günde bir sade soda içiyorum hamileyken de içerdim. Bir fincan kahve içiyorum öğleden önce , öğleden sonra tüketmiyorum. Gazlı ve şekerli içecekler içmiyorum kesinlikle hamileliğimde de içmemiştinim. Çilek kompostosu içiyorum az şekerli organik kendimiz yaptık. Böyle yani ☺️