Günaydın herkese 🥳
Kızım 17 aylık En son tam buğday unu ile yapmıştım sert oldu yigemedi. Kutulu cici bebeye bayılıyor o tarifin aynısını evde kendim yapmak istiyorum. Normal beyaz un da kullanabilirim varmı bebeklerin yiyebileceği cici Bebeye Benzeyen bisküvi tarifiniz ? 😍