sevgiicaliss_ 3.5 aylık kızım hala sılıkonla emzırıyorum cok denedım cıglıklarına ragmen denedım kucagımda ayakta hafıf sallayarak denedım. Slıkonun sadece uc kısmını kestım yavas yavas bıraktırım dedım o da olmadı. Yapcak bısey yok dedım en sonunda sılıkonla devam canım yıne arada denıyorum ama zorlamıyorum. Beni emsinde nasıl emerse emsin. Sen de dene belkı tutar zamanla. Benım ucum var bide ama alıstı sılıkona yapcak bısey yok canım. Bi tanıdıkta 6 ay sonra bırakmıs meme ucu emmıs. Belkı oyle olur beklıyorum. Bu arada doktoruma agız yapısını bozar mı dıye sormustum hayır dedı. Hıc uzulme akısına bırak zamanla yıne denersin stres olma canım emsın yeter ki☺️