Tugbansr gittik cnm 3 kere doktra gttık bu arada serum takılcaktı sıvı alsın die ama olmadı damarları incelmiş şişiyordu atesı olduğu için yükskti 4 saat arayla calpol ve dolven ver dedi atesi çıktıkca ama dolven ya 6 ay ya 1 yaş yaşındakilere diye duydum emin deglım siz doktorunuza sormadan vermeyin canım kötü olmasın sonra bezle duruyoruz bi de giydirmiyoruz arada eklem yerlerine ılık kompreks yapdım bol su içirdim ama senın bebişin kücük henuz anne sütü alıyorsa bol bol emzir cnm