Kızlar dün tam adet günümdü saat 10 11 gibi akıntıyla beraber böyle bir iki damla seklinde pembe kırmızı arası kan geldi akşama kadar böyle iki üç kere oldu
Fakat geceden beri hiç gelmedi
Hafif karın ve bel ağrım var acaba yerleşme kanaması mı yoksa adet mi olacam