Aslylmz Meraba anneler 👋🏼 Biz günün her saati ve gece de koala gibi geziyoruz. Üzerimden hic ayrılmıyor. Sokağa çıksak dahi kucak istiyor. Bu normal bir süreç mi ?
devrialemsah Aslylmz Yani normal mi bilmiyorum da bizimkide öyle üstümüzde hep ama dışarıda kendi yürüyor çok seviyor ondan heralde ama sürekli bi vızıraklık
35izmir Aslylmz Bn yürümeye başlayınca hevesle değişeceğini düşünüyorum inş öyle olur gece de çok kalkıyo bnim ki bu arada
Mericcc Aslylmz 13 aylık hep kucak istiyor. Kollarım koptu artık. Mutfakta bırak yemek yapmayı su bile içemiyorum.