K_M_Y Primolut-N 5mg Dupbaston 10 mg 2 aydır adet olmuyorum evde olan adet sokuculerim ama hatırlamıyorum hangisinin daha iyi olduğunu hangisini kullanmalıyım bilgisi olan varmi
Deletedmom0099 K_M_Y primolut geciktirici ve hormonlarla çok oynuyor duphaston daha iyi diye biliyorum