Merhaba kızlar bebeğim 23 günlük günün çoğunluğunda uyuyor ne zaman emzirmek istesem ilk 5 dk verimli bir şekilde emiyor sonrasında göğüsümde uyuya kalıyor kaldıramıyorum o yüzden doyup doymadığından emin olamıyorum 🥹 var mı benimle aynı sorunu yaşayan ? Önerileriniz nelerdir ?