Masal-33 Günaydın güzel anneler bebeğim doğduğundan beri bu markayı kullanıyorum ama aynı başlıkla yani emzik bölümünü değiştirmedim şuna bebeğim 7 aylık akış hızını değiştirmem gerekiyor mu siz değiştirdiyseniz hangisini aldınız bilgi getirseniz Sevinirim 🌸
kirmizibasliklikiz_ Masal-33 ben degisecegim zaman lansinoha gectim daha memnun kaldim tavsiye ederim 😁
gocebebirbayan Masal-33 çoktan değiştirmiş olman lazım canım. 1 aylık olduğunda - avent +1 başlık 2 aylıkken - avent +2 başlık 6 aylıkken - avent +6 başlık olması gerekiyor. Akış hızı önemli
Yumut Masal-33 benimki uzun bir süre eskiyi kullandı çünkü akış hızlı diye boğazında kalıyordu sizinkinde bir sorun yoksa değiştirin
kirmizibasliklikiz_ tostosata 7 aylikken m beden almistim orta akis 😁 16 aylik hala orta akis kullaniyoruz
Kplnnn 7 bucuk aylık olacak 4 numara kullanıyorum. Ben emzirmediğim için de hep arttırdım numarasını 2 aylıkken 2 noya 4-5 aylıkken 3e geçen hafta da 4 e geçtim diye hatırlıyorum sizinki baya az kalmış yenidoğan için o başlık
winnie-the-pooh Masal-33 ben ebebekten almıştım canım 120 ya da 130 TL ye şuan baktım Amazon da 107 TL ordan alabilirsiniz güvenilir ben alışveriş yapıyorum .