Merhaba güzel anneler 🍀
Oğlum şu an 7,5 aylık 🥑
3 yaşına kadar kullanacağı bir şey almak istiyorum. Gönlüm ikisini de almak ister ancak kalitelileri çok pahalı.Asansör ve binanın deposu olmadığı için de şartlarımız kısıtlı.Ebeveyn kontrollü bisikletin de akülü arabanın da kendine göre faydaları var. Karar veremedim. Bana göre ebeveyn kontrollü bisiklet pratik, her alanda kullanabilir, pedal çevirme, yön kavramları konusunda da öğretici gibi 😌