sonsuz17 7.aydan sonra kahvaltıya geçin çorbaları da 7.ay bitiiminde verin istemezse zorlamayın tiksinir bir daha yemez benim kızım kaşıktan tiksindi kaşıkla hiç birşey yemiyor elimle yada bardakla veriyorum herşeyi 🤦🏼♀️ Kahvaltı yumurta salatalık tuzsuz peynir tuzsuz Zeytin olarak başlayabilirsiniz 6.ayda ayına uygun tattırın. 7.ayda tek öğün beslenecek sadece kahvaltı 7.ayın sonunda çorba verin sabah kahvaltı akşam çorba,9.ayda 3 öğüne çıkarın ara öğünlerde meyve,kefir falan verin