Selam arkadaşlar 1 ay sonra oğlumun 1 yaş doğum günü var. Fakat eşim yanımızda olmayacak eğitimde ve uzun bi süre yok. İş nedeni ile İstanbul’da yaşıyoruz ve burada hiç kimsemiz yok bende Oğluma doğum günü partisi yapmak yerine doğum günü konseptli fotoğraf çekimi yapmayı düşünüyorum sizler böyle bir durumda ne yapardınız ?